”facebook” ”email” ”twitter”

dilluns, 21 de gener del 2013

Capses "París"

M'agraden les capses, m'encanten les capses, m'enamoro de elles. Són genials, pots guardar mil coses i poden ser de mil formes i colors diferents. 
Us ensenyo una que he fet aquest nadal amb la tècnica del decoupage. Era per un destinatari especial, la mama i vaig fer servir la tècnica del decoupage. 


El material que he fet servir: caixa de fusta, paper de vidre, tovallons (sols la primera capa), pinzell de pèl suau, cola blanca, tisores i vernís. 
Consells de l'Alba: Vaig comprar una capsa de fusta, senzilla i econòmica.  Primerament, li vaig passar el paper de vidre per a facilitar el procés i millorar un posteriori resultat.

Per a folrar la capsa vaig comprar tovallons amb motius bonics o simplement vaig pensar en allò que li agradaria a la persona a la qual anava destinada la meva capsa. Finalment, vaig optar per uns tovallons de Paris (per alguns la ciutat de la llum i per a d'altres la ciutat de l'amor). Els tovallons són fàcils de trobar i econòmics. Jo els vaig trobar en el "Casa", "Zara home" i algunes botiguetes del poble. 

És una manualitat fàcil, ràpida i que dóna uns resultats molt bonics. A continuació us ensenyo algunes imatges del meu resultat final. Espero que us agradi, a la meva mare li va agradar moltíssim i actualment té el seu lloc a la tauleta de nit fent ús de joier. Aprofito per a presentar-vos a la meva companya, la meva Tuna.

Lateral de la capsa


Interior de la capsa

La Tuna

frontal de la capsa

-Petonets dolços!!-


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada