”facebook” ”email” ”twitter”

dimarts, 15 de gener del 2013

Inicis d'Scrapbooking


Holaaaaa!!!
Us vull ensenyar com fa un parell de mesos vaig conèixer l'Scrapbooking. 
Com sempre dic, tot és començar. Sempre m'ha agradat crear, investigar i una amiga em va suggerir realitzar un curset per aprendre aquesta nova tècnica. Vam passar 3 hores molt agradables acompanyades de dues noies que ofereixen els seus coneixements d'Scrap. Us deixo l'enllaç del facebook:Scrapejant
Vaig conèixer la gran Big shot, l'embossing i vaig fer el meu treball sobre una base de cartró 30x30. 

Us deixo la meva primera creació d'Scrap, li vaig dedicar a l'Albert, el meu xicot per celebrar el nostre primer aniversari de convivència. Li va agradar molt.

base de cartró 30x30

Pels participants en algun taller d'Scrap van realitzar un sorteig de kitt de material i vaig ser l'afortunada. Moltes gràcies noies!Aviat penjaré els treballs d'Scrap que he fet a posteriori. 


Kitt de material Scrapejant

-Petonets dolços!!-


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada